خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

قرص درمان درد مفاصل تریپل فلکس TRIPLE FLEX

قرص درمان درد مفاصل تریپل فلکس TRIPLE FLEX

Northridge کارخانه تولید کننده انواع محصولات با نام تجاری Nature made و Olay Vitamins و فراورده های گیاهی Nature Resource می باشد تولیدات دارویی این شرکت در آمریکا به طرح تاییدیه USP (فارماکوپه ایالات متحده) ملحق شده است. تریپل فلکس TRIPLE FLEX یکی از محصولات پرفروش این کمپانی جهانی می باشد و به توصیه متخصصان دارویی مکمل مناسبی برای بهبود کامل درد مفاصل میباشد.

تریپل فلکس ترکیبی ممتاز از 3 ماده گلوکز آمین، کندروئیتین و متیل سولفونیل متان بوده که موجب بهبود و افزایش انعطاف پذیری مفاصل می گردد.
گلوکز آمین: گلوکز آمین ترکیبی ضروری برای ساخت مایع بین مفصلی بوده و بطور گسترده ای در سراسر دنیا برای دستیابی به رویای جهانی بدون آرتروز توسط متخصصین به بیماران توصیه می شوند.
گلوکز آمین بطور طبیعی در منابع غذایی وجود نداشته و دریافت آن مستلزم مصرف مکملهاست. این ماده برای ساخته شدن اجزای تاندون ها، غضروف و مایع سینوویال (مایع احاطه کننده فضای بین مفصلی) ضروری می باشد. این ترکیب با مهار آنزیم کلاژناز (تجزیه کننده کلاژن) و آنزیمهای پروتئولیتیک (تجزیه کننده پروتئینها) سبب محافظت از بافت غضروفی شده و تا حدودی اثرات ضد التهابی دارد.

کندروئیتین: این ترکیب جهت ساخت کلاژن که برای استحکام بافت مفصلی ضروری است، نقش دارد. ترکیب فوق با ممانعت از فعالیت آنزیمهای لیزوزومی (تجزیه کننده غضروف ها) و کاهش مواد التهاب زا از بروز آسیبهای احتمالی به غضروف جلوگیری می کند.
MSM (متیل سولفونیل متان) در بیماران مبتلا به آرتروز در کاهش درد و التهاب مفاصل نقش دارد.

مقدار و طریقه مصرف: روزانه 3 قرص به همراه غذا میل شود.قرصها می توانند با هم یا بطور جداگانه در طی روز مصرف شوند. حداقل 4 تا 6 هفته بایستی مصرف شود.
موارد احتیاط : توصیه می شود زنان باردار و شیرده، افراد دیابتی و افرادی که به محصولات دریایی آلرژی دارند این محصول را تحت نظر پزشک مصرف کنند.
همچنین مصرف این مکمل ممکن است نیاز به داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) نظیر ایپوبروفن را جهت درمان تورم و درد استئوارتریت کاهش دهد.
دور از دسترس کودکان در جای خشک و خنک نگهداری شود.

برخی از امکانات و قابلیتها:

  • عاری از هر گونه طعم دهنده و نگهدارنده
  • درمان قطعی درد مفاصل
  • ساخت کشور آمریکا
  • 50 عدد کپسول
  • بهمراه کاتالوگ پارسی
  • در صورت خرید نقدی هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
  • همچنین شما میتوانید ابتدا محصول را درب منزل تحویل گرفته و سپس پول را بپردازید.

  •     قیمت: 490,000 ریال             روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

    جهت خرید قرص درمان درد مفاصل تریپل فلکس TRIPLE FLEX اینجا را کلیک کنید

    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد