خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خرید آموزش بازاریابی عصبی بصورت فیلم تصویری به زبان فارسی

خرید آموزش بازاریابی عصبی بصورت فیلم تصویری به زبان فارسی

آیا شما هم فروشنده ی کالا و خدمات هستید ؟
آیا شما هم فروشنده ی اینترنتی هستید و در فروش محصولات تان با مشکل مواجه شدید؟
آیا چند وقتی است فروشتان کم شده و نیاز به تکنیکی برای جبران دارید؟
پس با بازاریابی عصبی آشنا شوید و به سرعت ضررهای گذشته را جبران کنید. شما می توانید فروش خود را ظرف یک هفته ی آینده کاملا متحول کنید پس قبل از رقبایتان این تکنیک جدید بازاریابی را فرا گیرید.
با بازاریابی عصبی آشنا نیستید؟

آیا می دانید بازاریابی عصبی تکنیک جدیدی است که به واسطه ی آن می توان فروش را به سادگی چندبرابر کرد ؟ آیا می دانید با استفاده از این تکنیک دیگر از بحث روی قیمت خلاص می شوید و می توانید مشتری را قانع کنید تا محصول یا خدمات شما را با قیمت پیشنهادی شما بخرد؟
روشی نوین برای بازاریابی خدمات و محصولات که در حال حاضر برندهای معتبر دنیا از آن برای توسعه ی فروش و کسب سود بیشتر استفاده می کنند.
بازاریابی عصبی درک بهتر عملکرد مغز است تا بتوانیم عملیات بازاریابی و فروش خود را با توجه به فاکتورهایی خاص بهبود ببخشیم.
پس متن زیر را با دقت بخوانید تا بفهمید چرا مشتریان از شما خرید نمیکنند با اینکه در ظاهر محصول شما را پسندیده اند! و بازدیدها بالاست اما سفارش کم و شما چه فروش های کلانی را از دست می دهید با اینکه شاید صدها هزار تومان صرف تبلیغات میکنید. این نکات شما را حیرت زده خواهد کرد...
بسیاری از تصمیمات خرید براساس منطق انجام نمی‌شود!

مطالب این فیلم، مجموعه‌ای از داستان‌های واقعی درباره رفتار مشتریان در زمان خرید است که هرکدام ایده‌های جالب و متفاوتی درباره بازاریابی می‌آموزد!
افراد زیادی شامپوهایی مصرف می‌کنند که تابه‌حال آنها را با موارد مشابه در قفسه سوپرمارکت مقایسه نکرده‌اند! حتی قیمت شامپوهای دیگر را نمی‌دانند.
در یک نظرسنجی مشخص شد افرادی که ipad2 دارند، اطلاعات پایه‌ای درباره مشخصات فنی آن ندارند! پس چگونه تصمیم به چنین خریدی گرفتند؟
اگر در بازاریابی و فروش فقط بر منطق تمرکز شویم بسیاری از فروش‌ها را از دست خواهیم داد!
بالاترین کیفیت یا استفاده از جدیدترین تکنولوژی تضمینی برای فروش بیشتر نیست!
آنچه مشتریان درباره سلیقه خود می‌گویند با خریدهای آنها سازگار نیست! در این فیلم به پاسخ این سوال می پردازیم که چرا اینگونه نیست؟ و راه حل چیست؟
افرادی که در نظرسنجی اعلام می‌کنند قهوه بسیار تلخ دوست دارند در کافی‌شاپ قهوه خود با چند قاشق شکر شیرین می‌کنند!
محرک‌های اصلی تصمیم‌گیری مغز کدامند و چگونه می‌توان در بازاریابی استفاده کرد؟
در بیمارستانی به دو گروه که سردرد داشتند قرض سردرد یکسانی دادند و به گروه اول گفتند قیمت این قرص 2.5 دلار است و به گروه دوم گفتند 0.1 دلار. پس از مدتی 85 درصد افراد گروه اول اعلام کردند سردردشان برطرف شده ولی 61 درصد گروه دوم چنین نظری داشتند!
آیا تصمیمات ما و مخصوصا تصمیمات خرید ما برمبنای منطق است؟
همگی ما دوست داریم اینطور تصور کنیم که تمامی تصمیمات ما کاملا منطقی و بر مبنای شواهد و بررسی‌ها هستند. البته جای شکی وجود ندارد که در بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها عامل منطق دخالت دارد، ولی تحقیقات نشان می‌دهد که ضمیر ناخود‌آگاه و عوامل احساسی نیز در تصمیمات ما نقش مهمی دارند. با توجه به این جنبه مهم در تصمیم‌گیری می‌توانیم تبلیغات بهتری بسازیم و عملیات بازاریابی موثرتری را انجام دهیم.
آیا بازاریابی عصبی برای کار من مناسب است؟
بسیاری فکر می‌کنند روش‌های بازاریابی عصبی برای شرکت‌های بزرگ با بودجه‌های عظیم است. ولی ایده‌های بازاریابی عصبی توسط تمامی کسب‌و‌کارها حتی کارآفرینان یک‌نفره به سادگی قابل‌اجرا هستند.
آنچه در این فیلم آموزشی می‌آموزیم:
با عملکرد بهتر مغز و تصمیم‌گیری آشنا می‌شویم
چگونه از مشخصات و مزایای کالا فراتر برویم و براحساسات و ضمیرناخودآگاه مشتری تاثیرگذار باشیم؟
به راهکارهایی کاربردی اشاره می‌شود که چگونه از علم بازاریابی عصبی در بازاریابی و فروش استفاده کنیم؟
21 راهکار مشخص ارائه می‌شود که بلافاصله در کارمان استفاده کنیم.

در بازاریابی معمولا به این موضوع می‌پردازیم که محصولات ما چه‌کاری انجام می‌دهد چقدر محصول خوبی است، این رویکرد منطقی فقط بر 5 درصد مغز مشتری تاثیر می‌گذارد! جرالد زالتمن پروفسور بازاریابی دانشگاه هاروارد معتقد است که 95 درصد دیدگاه‌ها، احساسات و یادگیری‌های ما به‌صورت غیرارادی شکل می‌گیرد.
* * * * *
نظر خریداران :
از: سید امیر حسینی
پیام: سلام من از این همایش استفاده کردم بعد از مشاهده و با صرف یک هفته کاری توانستم مطالب را در سایتم پیاده کنم فروش هفته 3 تا 4 اشتراک رسیده به روزی 2 تا 3 تا اشتراک . تازه متوجه شدم چرا خریداران یک چیزی را عنوان می کنند ولی یک چیز دیگری را می خرند.
* * * * *
آیا می دانید هزینه ی شرکت در این همایش 79000 تومان بوده است؟ و شما هم اکنون می توانید با بهایی بسیار ناچیز تمام آن را بصورت کامل و با کیفیت مطلوب در اختیار بگیرید؟
توجه: مبلغ 2400 تومان بابت هزینه ارسال پستی به مبلغ فوق اضافه خواهد شد و وجه را در هنگام دریافت سفارش به پستچی می پردازید. تحویل هم از 3 تا 7 روز اداری


قیمت: 170,000 ریال


جهت خرید آموزش بازاریابی عصبی بصورت فیلم تصویری به زبان فارسی گزینه زیر را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد