خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

اسارت 4 ماهه پسر 12 ساله در دام آدم‌رباها

اسارت 4 ماهه پسر 12 ساله در دام آدم‌رباها

تاریخ خبر : 1389/08/24


آدم‌رباها این کودک را 4 ماه در خانه‌ای زندانی کرده بودند و هر بار در تماس با خانواده‌اش، تهدید می‌کردند در صورت پرداخت نکردن پول درخواستی، این کودک را خواهند کشت.



جام‌جم: 2 مرد که به قصد اخاذی میلیونی از خانواده‌ای در کرمان، پسر 12 ساله آنها را ربوده بودند، دستگیر و زندانی شدند.

آدم‌رباها این کودک را 4 ماه در خانه‌ای زندانی کرده بودند و هر بار در تماس با خانواده‌اش، تهدید می‌کردند در صورت پرداخت نکردن پول درخواستی، این کودک را خواهند کشت.

رسیدگی به این پرونده هنگامی در دستور کار ماموران آگاهی کرمان قرار گرفت که تیر امسال مردی با حضور در مرکز پلیس از گم شدن پسر 12 ساله‌اش خبر داد و برای یافتن وی از ماموران کمک خواست. درپی این شکایت، ماموران جستجو برای پیدا کردن کودک گمشده را آغاز کردند تا این‌که چند روز بعد مرد شاکی دوباره در مرکز پلیس حضور یافت و عنوان کرد، مردی در تماس تلفنی با من از ربودن فرزندم خبر داد و برای آزادی کودکم پول خواست.

کودک در دام مرد آدم‌ربا

شاکی یادآور شد: مرد غریبه باردیگر با من تماس گرفت و صدای ناله‌های فرزندم را پخش کرد. وی افزود: مرد آدم‌ربا تهدید کرد اگر پولی به وی نپردازم، پسرم را می‌کشد و جسدش را در بیابان‌های شهر رها می‌کند. ماموران با اطلاعات جدیدی که از شاکی به دست آوردند، جستجو برای یافتن مخفیگاه مرد آدم‌ربا را ادامه دادند و با آموزش به شاکی از او خواستند، اگر مرد آدم‌ربا قرار ملاقاتی با او گذاشت، در آن محل حضور پیدا کند.

شاکی طبق خواسته پلیس عمل کرد و هر بار که مرد آدم‌ربا محل ملاقاتی را تعیین می‌کرد، در آن محل حضور می‌یافت ولی از مرد آدم‌ربا خبری نبود. ماموران همچنان در جستجوی آدم‌ربای مرموز بودند، تا عاقبت بعد از 4 ماه تجسس‌های پلیسی، چند روز پیش سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد مرد آدم‌ربا کودک را به خانه‌ای در شهرستان ریگان منتقل و در آنجا نگهداری می‌کند. ماموران با هماهنگی قضایی شامگاه سه‌شنبه با حضور در محل، خانه مورد نظر را محاصره و مرد کودک‌ربا را دستگیر کردند که یک قبضه سلاح به همراه داشت.

رهایی گروگان

ماموران پس از جستجو در خانه، کودک ربوده شده را در انباری منزل در حالی که دست و پای وی با طناب بسته بود و گریه می‌کرد، شناسایی کردند و او را نجات دادند. مرد آدم‌ربا به مرکز پلیس منتقل شد و کودک نجات یافته نیز در اختیار والدینش قرار گرفت و با اعتراف مرد آدم‌ربا دیگر همدست وی نیز در حمام خانه‌اش دستگیر شد. تحقیق ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد