خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

زن جوانی که محکوم به بی‌مهری بود

زن جوانی که محکوم به بی‌مهری بود

تاریخ خبر : 1389/08/24


متاسفانه والدینم آن قدر نسبت به همدیگر بی توجه بودند که من و دو برادرم را از یاد بردند و ما زندگی سرد و بی روحی را سپری می کردیم. در آن شرایط دنبال راه نجاتی می گشتم تا خودم را نجات دهم و برای همین هم به اولین پسری که نسبت به من ابراز عشق و علاقه کرد دل باختم و با او رابطه پنهانی برقرار کردم.



خراسان: دنبال راه نجاتی می گشتم تا خودم را از جهنمی که در آن گرفتار شده بودم نجات بدهم و یک نفس راحت بکشم. برای همین هم به اولین حرف احساسی و عاشقانه ای که از پسری جوان شنیدم دل بستم و دلم را باختم.

زن جوان در مرکز مشاوره پلیس خراسان رضوی افزود: پدرم به مواد مخدر اعتیاد دارد. از روزی که خودم را شناختم خانه ما صحنه جنگ و دعوای والدینم بود. مادرم همیشه از اعتیاد پدر می نالید و پدرم نیز هر وقت حوصله حرف زدن داشت رشته کلام را با کلماتی رکیک و زشت به دست می گرفت و می گفت: مادرتان زنی خیابانی است که ...!

متاسفانه والدینم آن قدر نسبت به همدیگر بی توجه بودند که من و دو برادرم را از یاد بردند و ما زندگی سرد و بی روحی را سپری می کردیم. در آن شرایط دنبال راه نجاتی می گشتم تا خودم را نجات دهم و برای همین هم به اولین پسری که نسبت به من ابراز عشق و علاقه کرد دل باختم و با او رابطه پنهانی برقرار کردم.

یاسر پس از چند ماه به خواستگاری ام آمد و پدر و مادرم که می خواستند مرا هرچه زودتر از سر خودشان باز کنند بدون انجام تحقیقات، نظر مثبت خود را اعلام کردند و من با پسر مورد علاقه ام نامزد شدم. روزهای اول خیلی خوب و شیرین بود ولی افسوس که نمی دانستم از چاله به چاه افتاده ام چون پس از آن که زندگی مشترک خود را آغاز کردیم متوجه شدم همسرم مردی هوس باز، بی بند و بار و بددهن است و هروقت که می خواست حرفش را به کرسی بنشاند مرا به باد کتک می گرفت.

خیلی سعی کردم او را به سر عقل بیاورم اما فایده ای نداشت. یاسر بچه طلاق بود و همیشه می گفت خاطرات دوران کودکی و نوجوانی اش را از ذهن خود پاک کرده است و دوست ندارد در این باره حرفی بزند.

زن جوان ادامه داد: به هر حال سوختم و ساختم اما مدتی است که شوهرم در حضور من و پسر ۲ ساله مان، زنان خیابانی را به خانه می آورد و ... دیگر نمی توانم این زندگی را تحمل کنم و دادخواست طلاق داده ام.

«ملیحه صفی زاده» کارشناس ارشد روان شناسی مرکز مشاوره پلیس خراسان رضوی درباره این ماجرا معتقد است: چرا باید زنی جوان به چنین سرنوشتی دچار شود؟ بی شک اختلال در نظام خانواده که اولین و مهم ترین پایگاه تامین نیازهای روانی، عاطفی، جسمی و ... فرزندان می باشد نتیجه ای جز این نمی تواند داشته باشد.

با توجه به تفاوت های فردی دختران نسبت به پسران و نیاز آنان به روابط عاطفی بیشتر در محیط خانواده، به طور حتم اختلال در این شرایط تاثیرات مخرب تری بر این افراد می گذارد. وی شرایط نامساعد خانواده، ناآگاهی نسبت به ملاک های انتخاب همسر و اختلافات زناشویی را از مهم ترین علل وقوع این مشکلات دانست.

در پایان ضمن توصیه به والدین به منظور ایجاد فضای سالم و آرامش در محیط خانواده به کلیه دختران و پسران جوان نیز تاکید می کنیم با آگاهی از ملاک های انتخاب همسر اقدام به یک ازدواج صحیح کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد