خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

ماجرای پخش آهنگ‌های غیرمجاز به کجا کشید ..

ماجرای پخش آهنگ‌های غیرمجاز به کجا کشید ..

تاریخ خبر : 1389/08/24


باشگاه استقلال تاکید کرد در حین دیدار این تیم برابر شاهین بوشهر آهنگ غیرمجازی پخش نشده و این باشگاه از موضع‌اش عقب‌نشینی نخواهد کرد.



به خبرگزاری خبرگزاری مهر، غلامرضا سعادتی رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال در خصوص اظهارنظر برخی رسانه‌ها درباره پخش آهنگ‌های غیرمجاز از رادیو ورزشگاه در جریان دیدار تیم‌های استقلال و شاهین بوشهر گفت: معتقدم این شایعات هجمه‌ای است که از طرف مطبوعات زرد قرار است علیه استقلال شروع شود چون آنها می‌بینند هوادار استقلال حاشیه ندارد.

وی ادامه داد: آنها حتی اعتراض هواداران را به اسم فحاشی گذاشتند که این اصلا درست نیست. آنها از اینکه می‌بینند تماشاگر استقلال حاشیه ندارد، ناراحت می‌شوند.

سعادتی در ادامه خاطرنشان کرد: رادیو ورزشگاه متعلق به ورزشگاه آزادی نیست و مسئولان ورزشگاه طبق هماهنگی، این رادیو را در اختیار کانون هواداران گذاشته‌اند. مسئولیت تمام آهنگ‌هایی که از آن پخش می‌شود با ماست.

وی افزود: البته تمامی آهنگ‌ها همگی شاد و گزینشی از بین آهنگ‌های داخلی هستند و مسئله غیر مجاز بودن این آهنگ‌ها برداشت شخصی برخی خبرنگاران بوده است. آهنگ‌ها نیز همگی بر مبنای هنجارهای داخلی انتخاب شده‌اند که شامل موسیقی عربی، ترکی و بوشهری بوده‌اند با این شرایط ما به هیچ عنوان از فعالیت‌های خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد