خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

طرح سه گانه فتنه‌گران درخصوص هدفمندسازی یارانه‌ها

قائم مقام وزیر کار و امور اجتماعی تشریح کرد؛
طرح سه گانه فتنه‌گران درخصوص هدفمندسازی یارانه‌ها
تاریخ خبر : 1389/08/24

خبرگزاری فارس: دبیر سابق هیئت دولت ضمن تاکید بر تلاش فتنه‌گران برای سیاه نمایی علیه قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به چهار شاخص طراحی شده آنان برای اجرای اهداف خود اشاره کرد.


مجید دوستعلی قائم مقام وزیر کار و امور اجتماعی و دبیر سابق هیئت دولت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس هدفمندکردن یارانه‌ها را ایجاد یک تحول اقتصادی در کشور یاد کرد و افزود:‌ بدون تردید هر طرحی از جمله هدفمندکردن یارانه‌ها با خود فراز و نشیبی همراه دارد اما نتیجه آن قطعا به نفع مردم خواهد بود.

* مخالفت دشمنان با برنامه‌‌های توسعه‌ای کشور

وی با بیان اینکه نتیجه مطلوب اقتصادی در کشور برای دشمنان نظام خوشایند نیست، تصریح کرد: ملت ایران از همان ابتدای انقلاب در برابر جنگ‌افروزی‌ها، تحریم‌ها ایستادگی کرده‌اند به همین دلیل دشمنان شکست خورده به دنبال آن هستند که مردم این کشور را از آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری دور کنند.

قائم مقام وزیر کار و امور اجتماعی با تاکید بر اینکه همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی بر اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها تاکید دارند، خاطرنشان کرد:‌ دولت، مجلس، رئیس‌جمهور و مقام معظم رهبری عزم خود را برای اجرای این طرح ملی جذب کرده‌اند چرا که این طرح برای رفع مشکل اساسی وضعیت اقتصادی کشور است.

* فعالیت بیش از 170 سایت برای تشویش اذهان عمومی علیه هدفمندی یارانه‌ها

دبیر سابق هیئت دولت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از 170 سایت به تضعیف و مقابله با این قانون می‌پردازند، تصریح کرد: از طرفی مسئولان و دلسوزان بر اجرای این طرح تاکید دارد و از طرفی دیگر دشمنان می‌خواهند با این طرح مقابله کنند به همین دلیل خشم دشمنان بیانگر اهمیت این طرح می باشد.

* تلاش فتنه‌گران برای تلخ کردن شیرینی هدفمندکردن یارانه‌ها

وی با بیان اینکه فتنه‌گران پس از ناکامی در حوادث انتخابات به دنبال فتنه‌ای دیگر به شیوه اقتصادی هستند، افزود: دشمنان با توجه به سابقه خود در تلخ کردن شیرینی حضور 40 میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای، می‌خواهند شیرینی هدفمند کردن یارانه‌ها نیز به کام مردم تلخ کنند.

قائم مقام وزیر کار و امور اجتماعی با بیان اینکه این افراد هرگونه اقدامی را برای مقابله با این قانون انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: شایعه‌پراکنی از دیگر اقدامات فتنه‌گران است چرا که آنها با ایجاد فضایی غبارآلود می‌خواهند مردم را برای خرید اجناس تحریک کنند.

دبیر سابق هیئت دولت سومین اقدام فتنه‌گران را برای مقابله با طرح تحول اقتصادی را ایجاد ناامیدی در بین مردم عنوان کرد و گفت:‌ فتنه‌گران آینده‌ای مبهم را پس از اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها را به مردم تحمیل می‌کنند که پس از هدفمند کردن یارانه‌ها قیمت اجناس افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند؛ در حالی که اینچنین نیست.

* چهار شاخص برای اجرای طرح تحول اقتصادی

دوستعلی در بخش دیگری از سخنان خود به بیداری ‌مردم کشورمان اشاره کرد و گفت: مردم دلسوزان و دشمنان و متظاهران را به خوبی می‌شناسند به همین دلیل اگر مردم این چهار شاخص یعنی "صبر و تحمل، شناخت و توجه، اعتماد به مسئولین و توجه به توصیه‌های مسئولین " باعث می‌شود که این طرح بنحو شایسته‌ای صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید با اجرای مردم صبر و تحمل داشته باشند، ادامه داد: شناخت دقیق این طرح توسط مردم بسیار مهم است چرا که با آگاهی و بصیرت بیشتر مردم توطئه‌های دشمنان نیز خنثی و بی‌تاثیر می‌شود.

قائم مقام وزیر کار و امور اجتماعی در خصوص اعتماد مردم به مسئولین یادآور شد:‌ بیمار زمان مراجعه به بیمارستان به پزشک خود اعتماد می‌کند تا به سلامت کامل دست پیدا کند. حال اگر بیمار به پزشک خود اعتماد پیدا نکند، طول درمان با مشکل روبرو می‌شود به همین دلیل مردم همگام با رهبری، دولت، مجلس و قوه قضائیه به دلسوزان خود برای اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها اعتماد کنند.

دبیر سابق هیئت دولت بر اعتماد مردم به مسئولین تاکید کرد و گفت: مردم بدانند دشمنان نظام از اجرای هدفمندکردن یارانه‌ها ناراحت هستند چرا که آنها می‌دانند اگر این طرح اجرایی بشود و نسل جامعه اسلامی و انقلاب توسعه پیدا می‌کند.
انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد