خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

مهدی هاشمی ساختارشکنی کرده و مجرمیت وی محرز است

کرمی‌راد در گفت‌وگو با فارس؛
مهدی هاشمی ساختارشکنی کرده و مجرمیت وی محرز است
تاریخ خبر : 1389/08/23

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه با تاکید بر مجرمیت مهدی هاشمی گفت که او مرتکب جرایم بارزی چون فتنه‌گری و ساختارشکنی شده و به احضاریه قاضی مبنی بر معرفی به دادگاه بی‌توجهی کرده است.


محمد کرمی‌راد نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره بازگشت مهدی هاشمی به کشور اظهار داشت: برای این‌که ابعاد فتنه 88 بیشتر برای مردم روشن‌تر شود، لازم است که مهدی هاشمی با حضور در دادگاه نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های بعد از انتخابات توضیح دهد.

وی با بیان اینکه مهدی هاشمی متهم نیست، مجرم است،‌افزود: پلیس فرودگاه باید به محض ورود مهدی هاشمی به کشور او را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهد.

کرمی‌راد در پاسخ به این سؤال که چرا می‌گویید مهدی هاشمی مجرم است، در حالی‌که جرم او در دادگاه به اثبات نرسیده، پاسخ داد: من اصرار دارم که بگویم مهدی هاشمی مجرم است؛ چراکه مرتکب جرایم بارزی از جمله فتنه‌گری و ساختارشکنی را شده و حتی به احضاریه قاضی برای معرفی به دادگاه بی‌توجهی کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه معاون اول قوه قضائیه پرونده مهدی هاشمی را رسیدگی خواهد کرد،‌تاکید کرد: قوه قضائیه باید بدون هیچ تبعیضی پرونده مهدی هاشمی را مورد بررسی قرار دهد تا اعتماد افکار عمومی به قوه قضائیه سلب نشود.
انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد