خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

طرح منشور برادری تاکتیک جدید اصلاح‌طلبان است

فروزنده در گفت‌وگو با فارس:
طرح منشور برادری تاکتیک جدید اصلاح‌طلبان است
تاریخ خبر : 1389/08/23

خبرگزاری فارس: قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی طرح منشور برادری را از سوی برخی اصلاح‌طلبان، تاکتیک جدید آنان خواند و گفت: آنها بعد از شکست در جریان فتنه، در پی بازگشت به چارچوب نظام و ایجاد ظرفیت‌های جدید برای خود هستند.


لطف الله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس«توانا» به منشور برادری مورد تایید امام راحل اشاره کرد و گفت: امام(ره) منشور برادری را بین کسانی مطرح کردند که نظام اسلامی را قبول داشته و فاصله خود را با استکبار مشخص کرده بودند و علاوه بر آن ولایت و فرامین ولی فقیه را پذیرفته و در روش‌ها با یکدیگر اختلاف داشتند و طبیعی است که صلاح نیست چنین جریاناتی که اصول را قبول داشته و فقط در روش‌ها با یکدیگر تمایز دارند، دچار اختلاف شوند.

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به فتنه سال گذشته اشاره و تصریح کرد: افرادی که ادعای انقلابی‌گری داشتند و خود را در خط امام (ره) می دانستند در جریان فتنه سال گذشته در زمین دشمن بازی کردند و بر ادامه راه خود نیز لجاجت ورزیدند.

وی ادامه داد: صحبت از وحدت با کسانی که در زمین دشمن بازی کردند و بر ادامه راه خود نیز لجاجت ورزیدند، بی مفهوم است ولی عقد اخوت و برادری با کسانی که حریم خود با جریان فتنه را روشن کرده، آن را محکوم کرده و اصول اولیه انقلاب را پذیرفته اند و رهبری را در عمل فصل الخطاب می دانند، مانعی ندارد.

معاون رئیس جمهور افزود: البته بعضی از عناصر دوم خرداد که به موقع خود را از گرداب فتنه نجات دادند و تکلیف خود را مشخص کردند، در این طیف جا می‌گیرند.

وی طرح چنین موضوعاتی از سوی برخی اصلاح طلبان را استراتژی و تاکتیک جدید خواند و گفت: آنها بعد از شکست در جریان فتنه به دنبال این هستند که به چارچوب نظام بازگشته و ظرفیت‌های جدیدی برای خود ایجاد کنند، ولی تمام حرکات آنها به فضل الهی و با هوشیاری مردم خنثی خواهد شد.
انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد