خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

چگونگی اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها اعلام شد

چگونگی اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها اعلام شد

تاریخ خبر : 1389/08/23


مرحله‌ جدید اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار که شامل اصلاح اطلاعات قبلی و وارد کردن اطلاعات مربوط به خانوارهای جدید است از اول آذرماه آغاز شده و تا 45 روز ادامه خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس این طرح که از اول آذرماه آغاز شده و تا 15 دی ماه ادامه خواهد داشت ثبت نام شدگان در سال 1387 و اردیبهشت ماه 1389 می‌تواند اطلاعات اقتصادی خانوار را تایید یا اصلاح کند.

برای این کار یک سامانه‌ اینترنتی به نشانی www.yaraneh.amar.org.ir طراحی شده است که افراد می‌توانند با مراجعه به آن نسبت به تصحیح اطلاعات قبلی یا وارد کردن اطلاعات جدید اقدام کنند.

ثبت‌نام شدگان سال 1387 که فرم کاغذی مربوط به اطلاعات اقتصادی خانوار را پر کرده‌اند برای دسترسی به اطلاع خود در این سامانه‌ اینترنتی باید شماره ملی و کد رهگیری خود را به همراه داشته باشند. ثبت نام شدگان اردیبهشت ماه سال جاری که اطلاعات خود را از طریق پایگاه اینترنتی مرکز آمار ایران ثبت کرده‌اند نیز برای اصلاح آن به شماره ملی و رمز عبور نیاز خواهند داشت.

در صورتی که سرپرست خانوار کد رهگیری یا رمز عبور خود را فراموش کرده باشد باید از نیمه آذرماه به بعد به این سامانه مراجعه کند. نحوه‌ ورود این دسته از افراد متعاقبا توسط مرکز آمار ایران اعلام خواهد شد.

از سوی دیگر تلفن گویای مرکز آمار ایران به شماره‌ 8587 ـ 021 با 960 خط از هم اکنون پاسخگوی سوالات متقاضیان خواهد بود.

از سوی دیگر کسانی که می‌خواهند درباره‌ سرپرست خانوار خود اطمینان حاصل کنند می‌توانند با ارسال شماره ملی به مرکز پیام 300000 از این موضوع اطلاع یابند. این بدان معناست که اگر کسی طی زمان جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار به هر دلیلی از خانواده‌ای منفک شده می‌تواند اطمینان یابد که اطلاعات اقتصادی او هم اکنون تحت پوشش خانوار قبلی است و یا اینکه هنوز در سامانه مرکز آمار ایران ثبت نشده است.

اگرچه در این مرحله از تکمیل اطلاعات اقتصادی خانوار سرپرست خانواده می‌تواند با مراجعه به سامانه نسبت به اصلاح یا تکمیل اطلاعات خود اقدام کند اما کسانی که تاکنون به هر دلیلی در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات خود و اعضای خانوارشان اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرات 1 + ارسال نظر
بانک اشعار اهل بیت (ع) یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.komeit.ir

شیعه باید همچو اشعار کمیت
سر نهد بر خاک پای اهل بیت

با سلام
از شما دوست گرامی دعوت میکنیم تا از سایت بانک اشعار اهل بیت (ع) دیدن فرموده و با عضویت در این پایگاه و ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود، ما را در نشر و گسترش شعر شیعی یاری نمایید؛

منتظرتان هستیم ... یا حق[گل]
آدرس: www.komeit.ir
شماره پیامک: 09364725857

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد