خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

مسکن مهر تا شهریور 90 پروژه نیمه‌تمام نخواهد داشت

وزیر مسکن در گفت‌وگو با فارس:
مسکن مهر تا شهریور 90 پروژه نیمه‌تمام نخواهد داشت
تاریخ خبر : 1389/08/22

خبرگزاری فارس: وزیر مسکن با بیان اینکه تصفیه خانه شهر پردیس تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد گفت: کار ساخت 940 هزار واحد مسکونی مهر تا شهریور ماه سال آینده به اتمام می رسد و پروژه نیمه تمامی از مرحله اول طرح مسکن مهر نخواهیم داشت.


علی نیکزاد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: برنامه ساخت 940 هزار واحد مسکونی مهر تا شهریور ماه سال 90 به پایان می رسد و باید این نوید را داد که هیچ پروژه ای به صورت نیمه تمام از مرحله اول طرح مسکن مهر باقی نخواهند ماند.
نیکزاد ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان آذرماه امسال 140 هزار واحد مسکونی، تا پایان زمستان 300 هزار واحد و طی نیمه اول سال آینده 500 هزار واحد مسکونی مهر دیگر نیز به بهره برداری می رسند که با این حساب کار ساخت 940 هزار واحد مسکونی مهر تا شهریور ماه سال آینده به اتمام می رسد.

*اتمام تصفیه خانه شهر پردیس تا پایان امسال

وی در خصوص اتمام تصفیه خانه شهر پردیس که یک پروژه حیاتی برای شهرهای جدید و به خصوص این شهر محسوب می شود خاطر نشان کرد:مراحل احداث و تکمیل تصفیه خانه شهر پردیس طی 8 ماه گذشته وضعیت مطلوبی به خود گرفته است و اعتبارت خوبی برای اتمام آن اختصاص یافته است.
نیکزاد گفت: برای اتمام تصفیه خانه شهر پردیس اعتباری حدود 15 میلیارد تومان نیز تخصیص می یابد تا در پایان سال جاری این پروژه مهم و حیاتی به بهره برداری برسد.
انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد