خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

برگزاری جشنواره نشریات دانشگاهی پس از 7سال

خواجه‌سروی در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
برگزاری جشنواره نشریات دانشگاهی پس از 7سال؛ میزبانی وزارت علوم از 10هزار نشریه
تاریخ خبر : 1389/08/22

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه جشنواره نشریات دانشگاهی پس از 7 سال تاخیر برگزار خواهد شد، گفت: وزارت علوم در این جشنواره از 10 هزار نشریه دانشگاهی میزبانی می‌کند.


غلامرضا خواجه‌سروی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری جشنواره نشریات دانشگاهی اظهار داشت: معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد عضو کمیته ناظر مرکزی بر نشریات دانشجویی است و با هماهنگی‌های انجام شده، قرار است که بعد از جشنواره بین‌‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، جشنواره نشریات دانشگاهی در کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به میزبانی وزارت علوم برگزار می‌شود، افزود: جشنواره نشریات دانشگاهی بعد از 7 سال توقف به زودی راه اندازی می‌شود و در این جشنواره علاوه بر وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های غیر‌انتفاعی نیز حاضر خواهند شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در خصوص دلایل تاخیر 7 ساله در برگزاری این جشنواره گفت: میزبان قبلی جشنواره وزارت بهداشت بود که به دلیل مشکلات مختلف، قادر به میزبانی و برگزاری جشنواره نشد و وزارت علوم امسال میزبانی جشنواره را قبول کرد و آن را برگزار خواهد کرد.

خواجه‌سروی با بیان اینکه بر اساس یک آمار غیررسمی در این جشنواره باید میزبان بیش از 10 هزار نشریه باشیم، اضافه کرد: در جشنواره نشریات دانشگاهی، در کنار دانشجویان باید میزبان نشریات اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌های وزارت علوم، بهداشت، دانشگاه‌ آزاد و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی باشیم.

وی در پایان در خصوص برنامه‌های وزارت علوم برای حمایت از نشریات دانشجویی گفت: تمام نشریات برتر جشنواره نشریات دانشگاهی مورد تقدیر قرار می‌گیرند، ضمن اینکه تا یک سال تحت حمایت جدی قرار می‌گیرند و می‌توانند فعالیت خود را گسترش دهند که این کار بر اساس آئین‌نامه انجام می‌شود.
انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد