خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

تشریح نتایج سفر رییس قوه‌ قضاییه به کهگیلویه و بویراحمد؛

تشریح نتایج سفر رییس قوه‌ قضاییه به کهگیلویه و بویراحمد؛
لاریجانی: از این سفر راضی هستم

تاریخ خبر : 1389/08/21


رییس قوه‌ قضاییه در پایان سفر دو روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، نتایج این سفر را مثبت ارزیابی کرد.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با تشریح دستاوردهای سفر دو روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در طول این سفر با توجه به آن‌که مشکلات این استان شناسایی شده بود، مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت و در جریان دیدارهایی که داشتیم بخشی از مواردی که قابل حل بود، برطرف شد و مابقی مسائل را نیز برای بررسی بیشتر به مرکز ارجاع دادیم.

وی افزود: خوشبختانه تعدادی از مسوولان عالی قضایی نیز به همراه نمایندگان محترم این استان در مجلس به شهرستان‌ها سفر کردند و مشکلات این مناطق را مورد بررسی قرار دادند تا در جهت رفع آن‌ها اقدام شود.

رییس قوه قضاییه گفت: گمان می‌کنم کل این سفر با مجموعه برنامه‌هایی که داشت آثار خوبی برای استان داشته باشد و شخصا از آن راضی هستم.

آملی لاریجانی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد حمایت قوه قضاییه از امنیت سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به طور کلی دستگاه قضایی در باب امنیت اقتصادی دو موضوع را پیگیری می‌کند، یکی برخورد جدی با مفاسد اقتصادی و دیگری تامین امنیت سرمایه افرادی است که می‌خواهند اقدام به سرمایه‌گذاری کنند، یعنی همان قدر که دستگاه قضایی موظف به مبارزه با مفاسد اقتصادی است، نسبت به حفظ امنیت سرمایه‌گذاری صحیح نیز اقدام می‌کند و امیدواریم که در این استان نیز حمایت‌های لازم قضایی از امنیت سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

وی در پایان ضمن تشکر از مردم غیور و خونگرم استان کهگیلویه و بویراحمد از امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این استان، نیروی انتظامی، مجموعه دادگستری، نمایندگان مجلس، نیروهای سپاه، استاندار و همچنین از خبرنگاران که پوشش خبری این سفر را به عهده داشتند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد