خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

فروش بلیت بازدید از برج میلاد در شعب بانک شهر و15نقطه تهران آغاز

سخنگوی شهرداری تهران:
فروش بلیت بازدید از برج میلاد در شعب بانک شهر و15نقطه تهران آغاز شد
رستوران و آشپزخانه برج را تا پایان آبان تحویل می‌گیریم

تاریخ خبر : 1389/08/21


سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به بازدید روزانه یک هزار نفر از برج میلاد در حال حاضر اظهار امیدواری کرد که این رقم تا پایان سال به پنج هزار نفر و تا سال آینده به ده هزار نفر برسد.


سید محمد هادی ایازی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این که در حال حاضر در 15 نقطه شهر تهران فروش بلیت بازدید از برج میلاد انجام می شود، افزود: بر اساس تصمیم هیات مدیره فروش بلیت بازدید برج از طریق شعب بانک شهر نیز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر میانگین بازدید برج میلاد یک‌هزار نفر در روز است و امیدواریم تا پایان سال این تعداد به پنج هزار نفر در روز و در سال آینده به حدود 10 هزار نفر در روز برسد.

سخنگوی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا روند فروش بلیت برای این تعداد قابل توجه از بازدید کنندگان روزانه به صورت دستی و از طریق اماکن خاص صورت می‌گیرد، توضیح داد: قطعا به زودی فروش اینترنتی به طور کامل اجرایی می‌شود و برخی نواقص آن حل خواهد شد، در عین حال روند فروش بلیت در محل برج نیز هیچ گاه قطع نخواهد شد.

وی به ایسنا گفت: در حال حاضر بازدید از برج میلاد هیچ مشکلی برای گروه‌های مختلف مردم و گردشگران خارجی و داخلی ندارد و سالن‌ها و فضاهای برج به طور کامل برای سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی به برگزاری مراسم آن‌ها در مناسبت‌های مختلف شناخته شده و در همین راستا تلاش می‌کنیم که رویکرد فرهنگی آن و تبدیل آن به یک مرکز فرهنگی ـ اجتماعی تهران جدای از مجموعه «عباس آباد» به خوبی حفظ و گسترش یابد.

ایازی خاطرنشان کرد: رستوران و آشپزخانه برج میلاد تا پایان آبانماه امسال آماده تحویل شده و مراحل برگزاری مناقصه را بلافاصله طی خواهد کرد.

وی یادآور شد: سرمایه‌گذاران مختلف داخلی و خارجی برای حضور در این مناقصه اعلام آمادگی ‌کرده‌اند و رستوران این برج می‌تواند به عنوان یک مرکز جذب توریست مناسب به خصوص در شب‌ها معرفی شود.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد