خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

شهاب گردان در گفت‌وگو با سایت AFC:

شهاب گردان در گفت‌وگو با سایت AFC:
هیچ کس فکر نمی‌کرد به فینال برسیم
خیلی خوب شد که زود به توکیو آمدیم

تاریخ خبر : 1389/08/20


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سفر زودهنگام ذوب آهن ایران به ژاپن را به سود این تیم می‌داند.شهاب گردان هم در تایید این مساله می‌گوید با سفری زودهنگام به توکیو بازیکنان در دیدار فینال با شرایط خوب وارد زمین می‌شوند.

به گزارش ایسنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی درباره وضعیت تیم ذوب آهن ایران پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌نویسد: «برای آشنایی با آب و هوا و شرایط توکیو پیش از دیدار برابر سئونگنام ایلهوا چونمای کره جنوبی، ذوب آهن ایران تصمیم گرفت چند روزی زودتر به ژاپن پرواز کند. این تیم اصفهانی پنج روز پیش از دیدار فینال به توکیو آمد و بر خلاف تیم ایرانی، سئونگنام پنج شنبه (امروز) به ژاپن سفر کرد. حضور زودهنگام ذوب آهن در ایران می‌تواند باعث بالا رفتن روح تیمی در تیم ذوب آهن شود. این را شهاب گردان هم تایید می‌کند. گردان که یکی از بازیکنان کلیدی منصور ابراهیم‌زاده برای دیدار روز شنبه به حساب می‌آید می‌گوید: «خیلی خوب شد که ما زود به توکیو رسیدیم. سفر زودهنگام می‌تواند ما را با شرایط آب و هوایی و موقعیت توکیو بیشتر آشنا کند. می‌توانیم در این شرایط با وضعیت فیزیکی و روحی خوب قدم به ورزشگاه ملی توکیو بگذاریم. بازیکنان هم می‌توانند بهتر برای این بازی تمرکز کنند.»

گردان درباره وضعیت تیم سئونگنام هم می‌گوید: «سئونگنام نقاط ضعف و قوت خودش را دارد. با این حال ما باید بیشتر روی خودمان تمرکز کنیم. درست است که ما پوهانگ کره جنوبی و الهلال عربستان را شکست داده‌ایم اما حالا بازی فینال را پیش‌رو داریم.»

وی اضافه می‌کند: «واقعیت این است که هیچ کس باور نداشت که ما بتوانیم به دیدار فینال برسیم اما اکنون اینجاهستیم و نباید به خودمان شک داشته باشیم. برای رسیدن به قهرمانی نیاز داریم که در بهترین شرایط قرار بگیریم.»

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد