خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

تجهیزات دفاع شخصی از روز شنبه در اختیار جامعه پزشکی قرار می‌گیرد

معاون سازمان نظام پزشکی:
تجهیزات دفاع شخصی از روز شنبه در اختیار جامعه پزشکی قرار می‌گیرد

تاریخ خبر : 1389/08/20


تجهیزات دفاع شخصی شامل افشانه اشک‌آور و شوکر الکتریکی از روز شنبه 22 آبان ماه به متقاضیان عضو سازمان نظام پزشکی تحویل داده می‌شود.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، دکتر حسن هویدا، معاون امور رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی با اعلام این خبر، گفت: طبق توافق حاصل شده با نیروی انتظامی، کلیه اعضای سازمان نظام پزشکی کشور که متقاضی دریافت تجهیزات دفاع شخصی هستند پس از تأیید صلاحیت آنان در خصوص سلامت روانی و عدم اعتیاد و سوءپیشینه کیفری و انتظامی توسط سازمان نظام پزشکی، این تجهیزات را دریافت می‌کنند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند از روز شنبه 22 آبان ماه با مراجعه به معاونت رفاهی سازمان نظام پزشکی درخواست خود را ارایه و پس از بررسی‌های لازم و صدور معرفی نامه تجهیزات مورد نظر را از مراکز معرفی شده نیروی انتظامی دریافت کنند.

معاون سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: تجهیزات دفاع شخصی قابل واگذاری به متقاضیان جامعه پزشکی، شامل افشانه اشک‌آور و شوکر الکتریکی است که به انتخاب خود متقاضیان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت که حق واگذاری به غیر را ندارند.

بهگزارشایسنا و به گفته دکتر هویدا، متقاضیان عضو سازمان نظام پزشکی در شهرستان‌های مختلف کشور، می‌توانند برای ارایه درخواست و دریافت این تجهیزات به سازمان‌های نظام پزشکی مراکز استان‌ها مراجعه و طبق دستورالعمل مربوطه که به سازمان های نظام پزشکی مراکز استان ابلاغ شده است، در این خصوص اقدام نمایند.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد