خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

سردار نقدی: زرادخانه‌های ما برای جنگ نرم پر هستند

/همایش بسیج و رسانه/
سردار نقدی:
زرادخانه‌های ما برای جنگ نرم پر هستند
دشمن به زور رسانه‌هایش سرپا ایستاده است

تاریخ خبر : 1389/08/20


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پتانسیل‌های موجود در کشور برای مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: اگر دیروز زرادخانه‌های ما برای جنگ سرد خالی بودند، امروز زرادخانه‌های ما برای جنگ نرم پر هستند و تنها باید بتوانیم این پتانسیل را به فعلیت برسانیم.

به گزارش خبرنگار سیسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی در هشتمین همایش بسیج و رسانه در مشهد تاکید کرد: امروز وضع دشمن وضعی درهم پاشیده و شکست خورده است و به زور رسانه‌های خود توانسته‌اند سر پا بایستند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن در سال‌های اول انقلاب اسلامی و نیز جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: دشمنان بعد از جنگ نیز برنامه‌ریزی کردند، فرزندان برخی از افراد این نظام را اجیر و از آن‌ها استفاده کردند و همه امکانات خود را پای کار آوردند که اوج آن را در حوادث سال گذشته شاهد بودیم، ولی ملت ما حماسه‌ای را آفرید که هیچ امتی در طول تاریخ مانند آن را نیافریده است، چراکه این ملت زیر بمباران سنگین بی‌نظیرترین هجوم رسانه‌ای که در تاریخ مشابه آن علیه هیچ کشوری وجود ندارد، ایستادگی و با بصیرت راه خود را پیدا کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز ملت ایران راه خود را به پیش می‌برد به طوری که امروز ملت ایران به پشت خیمه فرماندهی آمریکا رسیده است و رییس‌جمهور آمریکا مجبور است که خودش هدایت جریان قرآن‌سوزی را به عهده بگیرد و یا از یک زن فاسد حمایت کند.

نقدی افزود: امروز آمریکا به منفورترین کشور دنیا تبدیل شده است و در عوض کشوری که زیر چکمه‌های آمریکا بود، به جایی رسیده است که هر کجا برویم به عنوان یک آزادی‌خواه ما را می‌شناسند. در سفر اخیر رییس‌جمهور به لبنان هزاران نفر ایستادند تا رییس جمهور ما را ببینند و مطمئن باشید که این مساله در هر جای دیگر همین طور است. چراکه این انقلاب با رهبری ولایت و ایستادگی مردم توانسته است سنگرهای اصلی یعنی قلب‌ها را فتح کند.

وی با طرح این پرسش که آیا بسیج و رسانه‌ها کاری درخور شان این ملت عزیز انجام داده است؟ اظهار کرد: امروز ملت ما جهانی است و رسانه‌های ما هم باید جهانی باشند و به روز پیش بروند. امروز دهکده جهانی که غربی‌ها می‌خواستند بسازند، یقه خود آن‌ها را گرفته است. ما امروز میلیون‌ها نفر خبرنگار افتخاری در کل دنیا داریم که با یک تماس تلفنی می‌توانند اخبار جاهای مختلف را به ما برسانند ولی چقدر از این ظرفیت استفاده کرده‌ایم؟

نقدی در پایان با تاکید بر این‌که وحدت و یکپارچگی، محل نزول برکات الهی است، تصریح کرد: جزیره‌ای عمل کردن و پراکنده بودن، آن هم در شرایطی که این همه هجمه‌ها و ابزارهای دشمن و بویژه ارتش‌های رسانه‌ای آن‌ها علیه ما کار می‌کنند، عجیب است. رسانه‌های ما باید مردمی باشند و بسیج باید در این عرصه‌ها حضور جدی داشته باشد، چراکه اگر از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم، در فضای مجازی می‌توانیم به رده‌های اول دنیا برسیم.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد