خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

تمدید فرصت اصلاح شماره حساب یارانه‌ها

تمدید فرصت اصلاح شماره حساب یارانه‌ها

تاریخ خبر : 1389/08/19


آذرماه فرصت دوباره‌ای به مردم داده می‌شود تا افرادی که برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده‌اند، تغییراتی در خانواده آنها ایجاد شده است و یا بخواهند شماره حساب خود را تغییر دهند یا اصلاح کنند، در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت،‌ صادق محصولی اظهار داشت: آذرماه فرصت دوباره‌ای به مردم داده می‌شود تا افرادی که برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده‌اند، تغییراتی در خانواده آنها ایجاد شده است و یا بخواهند شماره حساب خود را تغییر دهند یا اصلاح کنند، در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

* افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی میانگین 10 درصد محاسبه شده است

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اعتراض برخی از بازنشستگان تأمین اجتماعی نسبت به افزایش 6 درصدی حقوق آنها گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی مصوبه دولت است‌ که البته ما افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را میانگین 10 درصد محاسبه کرده‌ایم.

وی افزود: به طوری که افرادی که حداقلی‌ها را 15 درصد افزایش دادیم و آنهایی که بیشتر از حداقل می‌گرفتند، شش درصد افزایش حقوق محاسبه شده‌ که به طور میانگین 65 درصد کمتر از حداقل داشتیم که حقوق اینها 15 درصد افزایش پیدا کرده‌اند و در مجموع میانگین افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بالای 10 درصد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد