خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

حسینیان درگفت‌وگو با ایسنا:

حسینیان درگفت‌وگو با ایسنا:
*غربالگری اصولگرایی این جریان را خالص‌ترمی‌کند
*مردم بین اصولگرایان واقعی و مدعیان تفکیک قائل شوند

تاریخ خبر : 1389/08/17


رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، چشم‌اندازفعالیت جریان‌ اصولگرا درآینده کشوررا خالص‌ترازهم‌اکنون ارزیابی کرد و گفت:‌ قطعا این جریان هرچه خالص‌تر و مناسب‌ترحرکت کند، می‌تواند

در سطح منطقه و جهان تاثیرگذارتر باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله حسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،همچنین درباره آینده جریان اصلاح‌طلب اظهار کرد: برخی جریانات چپ که در فتنه اخیرسردمدار بودند در آینده مردم را به حاشیه خواهند کشاند.

نماینده تهران درمجلس شورای اسلامی،گفت: البته اگر عده‌ای از این طیف توبه کنند و به سمت مردم بازگردند و حرف عامه مردم را بزنند و با مردم همصدا و همنوا شوند مورد بخشش قرار خواهند گرفت اما درغیراین صورت توسط مردم بیشتر به حاشیه رانده خواهند شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: درآینده مردم باید دربین اصولگرایان نیزغربالگری کرده و بین اصولگرایان واقعی و کسانی که لباس اصولگرایی به تن کرد‌ه‌اند تفکیک قائل شوند که دراینصورت قطعا یک خلوص در جریان اصولگرایی به وجود خواهد آمد.

رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس درپایان درباره آخرین برنامه‌ها و جلسات این فراکسیون، گفت: جلسه فراکسیون انقلاب پس از بررسی برنامه پنجم برگزارمی‌شود و در مورد ریاست فراکسیون هم ما همچنان مصرهستیم که آقاتهرانی به عنوان رییس فراکسیون انقلاب اسلامی انتخاب شود.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد