خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

حداد عادل: *ایجاد ثبات و امنیت در منطقه به نفع تمام کشورها است

حداد عادل:
*نقش ایران دربرقراری صلح وامنیت درکشورهای منطقه انکارناپذیراست
*ایجاد ثبات و امنیت در منطقه به نفع تمام کشورها است

تاریخ خبر : 1389/08/18

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،برنقش اساسی ایران درتامین امنیت و ثبات در خلیج فارس و منطقه تاکید کرد و گفت: نقش منحصربه فرد ایران در برقراری صلح و ثبات و امنیت در کشورهای منطقه از قبیل عراق ،‌افغانستان و لبنان غیرقابل انکاراست.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،غلامعلی حداد عادل در دیداربا یوسف بن علوی وزیر مشاور در امور داخلی عمان،ایجاد ثبات و آرامش در منطقه را به نفع تمای کشورها عنوان کرد و با ابراز خرسندی از روابط بسیار مستحکم، برادرانه و عمیق دو کشور، اظهار داشت: همزیستی برادرانه و تعاملات سازنده جمهوری اسلامی ایران و عمان، می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر کشورهای منطقه باشد.

حداد عادل گفت:‌معتقدم این روابط ممتاز و خدشه‌ناپذیر متاثراز درک عمیق واقعیات موجود دو کشوراز یکدیگراست.

نماینده تهران درمجلس گفت: نقش مثبت و سازنده برادران عمانی درانتقال و انعکاس نیات انسانی و صلح ‌آمیز ایران چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در حال حاضر به کشورهای منطقه و جهان، ‌قابل تحسین است.

یوسف بن علوی نیزدراین دیدار ضمن اظهارخوشنودی از وجود روابط مستحکم، عمیق و برادرانه فی مابین و تاکید بر ضرورت ایجاد تعامل و همکاری‌ بین دو کشور در مقابله با بیگانگان و رفع بحران‌های موجود در منطقه، گفت قدرت‌های بزرگ در پی اعمال مدیریت و رهبری خود بر جهان هستند و تلاش می‌کنند با ایجاد اختلافات در منطقه و تمسک به روش‌های خشونت‌آمیز سلطه خود رادر منطقه و جهان تثبیت نمایند و این یک اشتباه فاحش است.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد