خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

یک مقام مسوول در دستگاه قضایی خبر داد:

یک مقام مسوول در دستگاه قضایی خبر داد:
پاسخ مثبت رییس قوه قضاییه به استیذان قصاص «شهلا جاهد»

تاریخ خبر : 1389/08/17


آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با استیذان قصاص پرونده‌ی جنجالی "شهلا جاهد" موافقت کرد.

یک مقام مسوول در دستگاه قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهارکرد: آیت‌الله آملی لاریجانی رییس دستگاه قضایی به درخواست استیذان قصاص شهلا جاهد پاسخ مثبت داده است.

بر اساس این گزارش و با توجه به گفته‌ی این مقام قضایی مبنی بر موافقت رییس قوه با استیذان قصاص شهلا جاهد، به نظر می‌رسد که این پرونده‌ی جنجالی که از زمستان سال 81 در دستگاه قضایی مفتوح است به پایان خود نزدیک شده است.

پیش از این "عبدالصمد خرمشاهی"، وکیل مدافع شهلا جاهد نیز درباره‌ی پاسخ مثبت رییس قوه قضاییه به استیذان قصاص «شهلا جاهد»، به ایسنا گفته بود: بر اساس آنچه شنیده‌ام ظاهرا اجرای قصاص موکل از سوی رییس قوه قضاییه بلامانع دانسته شده و به این ترتیب اقدام قضایی دیگری مقدور نیست.

هم‌چنین، قاضی "عصمت‌الله جابری" دادیار اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران در این زمینه به خبرنگار ایسنا، گفت: معمولا در صورتی که استیذان آرای قصاص صادر شود حدود دو تا سه هفته زمان می‌برد تا از دفتر رییس قوه قضاییه به دادسرای جنایی ابلاغ شود و هنوز پاسخ به استیذان اجرای مجازات قصاص "شهلا جاهد" به دادسرای جنایی نرسیده است.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد