خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

رضا برجی با اعلام از سرگیری ساخت «سال‌های گلوله و زنبق»:

رضا برجی با اعلام از سرگیری ساخت «سال‌های گلوله و زنبق»:
این سریال مستند سال 90 آماده‌ی پخش می‌شود

تاریخ خبر : 1389/08/21


رضا برجی گفت: ساخت «سال‌های گلوله و زنبق» از سر گرفته می‌شود و این سریال مستند احتمالا سال آینده آماده‌ی پخش می‌شود.


این مستندساز در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام از سرگیری مجدد ساخت ‌سریال «سال‌های گلوله و زنبق» گفت: «سال‌های گلوله و زنبق» که مربوط به جنگ بوسنی است و حدود دو ماه به دلایلی کار آن تعطیل بود، از هفته‌ی آینده مجددا از سر گرفته می‌شود.

برجی اظهار کرد: در بدو امر تنها من در حال کار روی این پروژه بودم، اما در نیمه‌های راه تلویزیون پیشنهاد ساخت این مستند را پذیرفت و در حال حاضر تهیه‌کننده‌ی اصلی این مجموعه تلویزیون است.

این مستندساز افزود: زمان جنگ بوسنی من چهار سفر به این کشور داشتم؛ بعد از گذشت یک دهه از این جنگ، سراغ افرادی که در طول جنگ با آنها بودیم رفتم و بعضا کارهایی که بعد از جنگ در این کشور صورت گرفته را بررسی کردم. «سال‌های گلوله و زنبق» که 26 قسمت دارد ابتدا تاریخ جدید بوسنی را پیگیری می‌کند و سپس حال حاضر را نشان می‌دهد که فعلا 16 قسمت از آن ساخته شده است.

برجی در پایان گفت: سعی کرده‌ایم ابتدا اتفاقاتی که بعد از فروپاشی شوروی و در طی آن جنگ بر سر این کشور و مردمش آورد را نشان دهیم و سپس فعالیت‌های پس از جنگ را بعد از 10 سال نشان دهیم.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد