خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

روغن التیام بخش شترمرغ برای رفع فوری دردهای مفاصل، سیاتیک و عضله

روغن التیام بخش شترمرغ برای رفع فوری دردهای مفاصل، سیاتیک و عضله

این محصول معجزه گر با ترکیب روغن خالص شترمرغ - روغن زیتون - روغن گیاه اکالیپتوس و چندین روغن گیاهی مخصوص دارای عوامل ضد التهاب بسیار سریع است و فقط در چند دقیقه اثر خود را گذاشته و شما را از درد مفصلی عضلانی یا گرفتگی های کمر دیسک و سیاتیک رهایی میبخشد.
سرعت جذب حیرت آور آن باعث میشود پس از چند دقیقه هیچ بو و اثری بعداز استفاده آن مشاهده نشود.
مقدار خلوص این کرم به اندازه ای است که برای رفع درد فقط مقدار کمی از این محصول به موضع مالیده میشود... پس محصولی مقرون به صرفه میباشد.


ترکیبات گیاهی و روغن شتر مرغ با هم سینرژیست عمل کرده و اثرات هم را تقویت میکند. کورتونهای طبیعی موجود در این کرم بسیار سریع به محلهای آسیب دیده و دردناک وارد شده و در سریعترین زمان ممکن باعث رفع التهاب و درد از موضع میشود. چون سرعت تاثیرگذاری فوق العاده ای دارد، به تمام ورزشکارانی که دچار اسیب دیدگی میشوند توصیه میکنیم از این محصول استفاده کنند.
غالب محصولات مشابه فقط جنبه تسکین موقت دارند و نمیتوانند در مراحل بهبود کمک خاصی ایجاد کنند ولی این روغن به دلیل وجود کورتون جنبه التیام بخشی توام با بهبود موضع و جنبه درمانی دارد. سرعت جذب حیرت آور مقرون به صرفه پس از چند دقیقه هیچ بو و اثری بعداز استفاده آن مشاهده نمی شود در سریعترین زمان ممکن باعث رفع التهاب و درد از موضع میشود رهایی سریع از درد مفصلی عضلانی یا گرفتگی های کمر بهترین گزینه برای تمام ورزشکاران


قیمت: 350,000 ریال

جهت خرید روغن التیام بخش شترمرغ گزینه زیر را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد