خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

خبرهای روز

مهمترین اخبار ایران و جهان

ویندوز 8 اورجینال یک سورپرایز ویژه و باور نکردنی

ویندوز 8 اورجینال یک سورپرایز ویژه و باور نکردنی

یک سورپرایز ویژه و باور نکردنی ، وینــدوز 8 نسخه نهایی ( final ) منتشر شد !
Microsoft Windows 8 شاهـکار جدیـد و رویـایی مایـکروسافت.
خودتان را برای ارتقاء بزرگ به سیستم عامل جدید مایکروسافت آماده کنید.
تعداد 1 دی وی دی
پس از موفقیت ویندوز 7 و محبوبیت بالای آن در میان کاربران از مدتها پیش منتظر عرضه ویندوز 8 مایکروسافت و شاهکاری دیگر از این شرکت بوده ایم و چندی پیش مایکروسافت رسماً در کنفرانس خود از ویندوز 8 پرده برداری کرد. اگر بخواهیم قابلیت های جدید ویندوز 8 را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم که با ویندوزی سریعتر، با پشتیبانی از صفحه های لمسی و تبلت ها و همچنین فروشگاه برنامه مواجه هستیم.
با توجه به اینکه ویندوز 8 به سخت افزار قوی تری نسبت به ویندوز 7 نیاز ندارد تقریباً همه می توانیم ویندوز 8 را نیز تجربه کنیم برای اجرای این ویندوز به پردازنده 1 گیگاهرتزی، رم 1 گیگابایتی برای 32 بیتی و 2 گیگابایتی برای 64 بیتی نیاز دارید که معمولاً 80 درصد کاربران امروزی از این امکانات بهره مند هستند.
ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده است. تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است. در یک جمله می توان ویندوز ۸ را ویندوزی با سرعت و کیفیت بسیار بالا، امکانات و قابلیت های بیشتر نسبت به ویندوز 7 و البته با نمایی دلپذیرتر در نظر گرفت.
گستردگی امکانات شبکه ای، سازگاری با بلوتوث 3 و USB3 ، قابلیت شناسایی کاربر از طریق چهره وی و دریافت فرامین با تماس دست و سرعت بسیار سریع از جمله ویژگی های مهم ویندوز 8 است.
ویندوز 8 همچنین از شیوه های جدید نمایش اطلاعات پشتیبانی کرده است که از جمله آنها می توان به نمایش سه بعدی اطلاعات به صورت بی سیم و سازگاری با استاندارد HDTV اشاره کرد.
ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 بسیار سریع تر و راحت تر نصب می شود و انتقال فایل ها و پوشه ها بسیار سریع تر صورت می گیرد و مراحل نصب نیز ساده و کم کلیک طراحی شده است. در واقع آپدیت به ویندوز جدید در مقایسه با ویندوز 7 حدود ۸۰ درصد سریع تر انجام می شود.
جزء اولین کسانی باشید که ویندوز 8 را تجربه میکنید!
محصول ویندوز 8 در پک سیلور اورجینال بسیار شکیل ارسال می گردد.
ویندوز ‌8 سیستم عاملی‌ جدید با امکانات فوق العاده...
ویندوز پا به مرزهای جدیدی می‌گذارد...
اگر شما نیز مانند نویسنده مقاله از کاربران پروپا قرص ویندوز فون 7 باشید، چندان هم از دیدن ظاهر گرافیکی جدید ویندوز 8 تعجب نکرده‌اید. ویندوز 8 از دو ظاهر گرافیکی مجزا بهره می‌برد که در کنار یکدیگر کار می‌کنند. بعد از بارگذاری سیستم‌عامل، با ظاهر گرافیکی جدید که با نام مترو شناخته می‌شود روبرو خواهید شد.
مایکروسافت ظاهر گرافیکی مترو را اولین بار برای ویندوز فون 7 معرفی کرد که تبدیل به یک تجربه موفق شد و این موفقیت حاصلی جز طراحی دوباره آن در ویندوز 8 در بر نداشت. مترو یک رابط کاربری بسیار جذاب و راحت است که می‌تواند تجربه بسیار خوبی را برای کاربران صفحه‌های لمسی به ارمغان بیاورد. رابط کاربری مترو در عین حال که بسیار ساده و خلوت به نظر می‌رسد، می‌تواند اطلاعات مورد نیاز شما را به بهترین نحو ممکن ارائه کند؛ بگونه‌ای که با یک نگاه سطحی به ظاهر گرافیکی مترو می‌توانید از جدیدترین بروز رسانی ها آگاه شوید، به برنامه‌ها و فایل‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را براحتی مدیریت نمایید. هنگامی که بر روی دکمه استارت کلیک می‌کنید، ظاهر گرافیکی مترو نمایش داده می ظاهر گرافیکی مترو از چندین کادر مربع و یا مستطیل‌شکل تشکیل شده است که اصطلاحا به هر کدام از آنها یک آیمر و یا Tile (کاشی) می‌گویند. هر کدام از این آیمرها اصطلاحا به مترو، پین (Pin) می‌شوند. بنابراین می‌توانید برنامه‌های مورد نیاز خود را که می‌خواهید هر چه سریع‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید، به مترو پین نمایید. این قابلیت تنها منحصر به برنامه‌ها نیست، عملا می‌توانید هر چیزی را به مترو پین کنید، از یک آلبوم موسیقی گرفته تا یک فایل تصویر، یک صفحه وب و حتی اطلاعات تماس یک فرد!
اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود. آیمرها قابلیت نمایش اطلاعات را به صورت زنده دارند و این در واقع یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ظاهر گرافیکی مترو به شمار می‌رود. همان‌گونه که پیش‌تر نیز اشاره شد، یکی از ویژگی‌های مترو ارائه بیشترین حد از اطلاعات در چارچوب کم‌ترین فضای ممکن است و قابلیت نمایش زنده اطلاعات توسط آیمرها از جمله امکاناتی است که تحقق این ویژگی را ممکن می‌سازد.
به عنوان مثال چنانچه یک آیمر را به ایمیل اختصاص داده باشید‌، تعداد ایمیل‌های جدید بر روی آن درج می‌شود و یا چنانچه یک آیمر برای RSS اختصاص داده باشید، عناوین آخرین خروجی‌های RSSهای مورد نظر شما به صورت متحرک بر روی آن نمایش داده می‌شود. آیمر آب و هوا می‌تواند خلاصه اطلاعات آب وهوایی چندین نقطه مورد نظر را به صورت زنده نمایش دهد.
باید تا به الان متوجه شده باشید که چرا تنها با یک نگاه به ظاهر گرافیکی مترو، می‌توانید بیشترین حد اطلاعات ممکن را بدست آورید. بنابراین در یک جمع‌بندی تا این‌جا می‌توان ظاهر گرافیکی مترو را یک ظاهر قدرتمند و کارآمد ارزیابی کرد که ضمن اینکه ظاهر گرافیکی آن می‌تواند کاربران خانگی را به خود جلب نماید، در عین حال می‌تواند نیازهای کاری شما را بخوبی مدیریت کند.
همان‌گونه که پیش تر نیز شرح داده شد، ویندوز 8 علاوه بر مترو، دسکتاپ دوست داشتنی (!) سابق را نیز با خود بهمراه دارد. در ظاهر گرافیکی مترو، یک آیمر برای انتقال به دسکتاپ وجود دارد که با کلیک روی آن می‌توانید دسکتاپ را مشاهده نمایید.
مایکروسافت هر روز بهتر از دیروز، دینگ دینگ!


مشخصات اثر:

نام فارسی :ویندوز 8
نام لاتین : windows 8 Developer
حجم نرم افزاری روی حامل :4200
حداقل بستر سخت افزاری مورد نیاز
VGA 128
HDD 4GB
512 RAM
1.4 p4
- فروشگاه برنامه Windows Store
نبود یک فروشگاه برنامه در ویندوز یکی از کمبود های آن نسبت به Mac OS محسوب می شود که در ویندوز 8 این کمبود برطرف شده است. در این فروشگاه به راحتی می توانید برنامه های خود را خریداری کنید و اگر برنامه نویسی می دانید برنامه های خود را پس از تأیید مایکروسافت به فروش بگذارید.
با امکانات و ویژگهای منحصربفرد ویندوز 8 آشنا شوید :
• حداقل‌های سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای ویندوز 8
• تمام اپلیکیشن های ویندوز 7، به راحتی روی ویندوز بعدی اجرا خواهند شد.
• اخطار های مربوط به آپدیت های امنیتی در سمت راست و پایین صفحه log-in قرار می گیرد.
• تسک منیجر جدید ویندوز اپلیکیشن ها را در زمان اکتیو نبودن، به حالت تعلیق در می آورد. (مصرف رم کمتر)
• ایجاد امکان جدید "Reset and Refresh PC" و ساده شدن پاکسازی و بازگشت به تنظیمات قبلی (Restore)
• پشتیبانی از چند مانیتور، و قابلیت جدید استفاده از یک پس زمینه برای چند مانیتور و اختصاصی کردن تسک بار برای هر مانیتور.
• پشتیبانی از قابلیت چند لمسی برای اینترنت اکسپلورر 10
• بهبود قابلیت ذره بین برای دسکتاپ
• قابلیت استفاده از حالت کیبرد Thumb-by-Thumb.
• پشتیبانی از فضای مجازی SkyDrive و یکپارچگی با تمامی اپلیکشن های تحت سیستم ابری.
• استفاده از استایل مترو برای اپلیکیشنهای ایمیل، تصاویر، تقویم و مخاطبین همراه با حساب کاربری Windows Live
• قابلیت هماهنگ سازی تنظیمات، در دستگاه های ویندوز 8
در واقع اگر شما تنظیمات خاصی را روی کامپیوترتان انجام دادید نیازی نیست دوباره برای تبلت تنظیمات را انجام دهید کافیست تنظیمات را هماهنگ یا sync کنید.
• سیستم فایل ReFS
مایکروسافت اعلام کرده که سیستم فایل جدید نیازهای امروز و آینده را برای ذخیره سازی اطلاعات پوشش می دهد و قادر است از داریو های حجیم پشتیبانی نموده و اطلاعات را با ضریب اطمینان بسیار بالا ذخیره کند. براساس اعلام مایکروسافت ReFS در واقع مکمل NTFS است
• کاربران نسخه پیش نمایش ویندوز هم آپدیت های جدید را دریافت خواهند کرد.
• حتی کامپیوتری با نسل اول پردازنده های اتم و 1 گیگابایت رم هم قادر به اجرا کردن ویندوز 8 می باشد.
• هم اپلیکیشن های تحت مترو و هم اپلیکیشن های کلاسیک ویندوز، در اپ استور مایکروسافت به فروش خواهند رسید.
• دستگاه های ویندوز هشت به چیپ NFC هم مجهز شده اند.
NFC راهی برای تبادل فایل ها در فاصله نزدیک (در حد چند سانتیمتر) است. در ویندوز 8 شما میتوانید با گرفتن یک فایل و هل دادن آن به سمت دستگاه NFC دار دیگر فایل را منتقل کنید.
• سیستم ورود بر پایه عکس (photo-based system)
• اپلیکیشن ها می توانند با یک دیگر ارتباط برقرار کرده و هم را درک کنند! البته اگر برای این کار نوشته شده باشند.
• نرم افزار آنتی ویروس داخلی هم در ویندوز 8 قرار خواهد گرفت.
• نسخه ویندوز 8 برای تبلت ها مجزا از نسخه دسکتاپ نیست.
• پشتیبانی از دستگاه های مبتنی بر ARM
• بهبود کپی ، انتقال ، تغییر نام و حذف فایل ها
• ویندوز 8 دی همه جا با Windows to Go
با کمک یک فلش درایور محتوی تمام تنظیمات، برنامه ها و فایل های ویندوز، سیستم خود را در هر مکانی راه اندازی کنید.
• فروشگاه ویندوز (مشابه فروشگاه اپل، می توانید ابزارها و برنامه ها را بخرید و یا دانلود نمایید)
• رابطه کاربری با METRO Ul (تجربه یک محیط کاملا تعاملی و ساده)
• Task Manager تغییر یافته با نمایش اطلاعات کامل از برنامه های در حال اجرا
• حفظ اطلاعات کامل سیستم در هنگام اجبار به ریستارت سیستم
• پشتیبانی از طیف وسیعی از دستگاه های جانبی
• ساپورت GPS و سنسورهای نوری و مادون قرمز
• اسکن صورت کاربران برای لاگین کردن در سرویس های مختلف
• نمایش تصاویر و ویدئوهای سه بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص
• دارای 10ها تم مختلف و زیبا
جزء اولین کسانی باشید که ویندوز 8 را تجربه میکنید!
روش خرید : پس از ثبت سفارش، در هرجای ایران که هستید این بسته ( بدون تماس تلفنی ) برایتان ارسال می گردد و شما پس از دریافت بسته، وجه کالا و خدمات را به مامور پست می پردازید. اگر در محل دریافت محصول حضور نداشتید، لطفا به کسانی که در محل حضور دارند یادآوری کنید سفارش تان را از مامور پست تحویل بگیرند.
قیمت : 6500 تومان + هزینه پست
هزینه پست :
پست سفارشی حدود 2000 تومان هزینه دارد و سفارش دیرتر بدست شما می رسد.
پست پیشتار حدود 4000 هزار تومان هزینه دارد ولی سفارش زودتر بدستتان می رسد.
زمان رسیدن بسته بدست شما به عوامل زیادی بستگی دارد.
در بخش پیغام یا در ادامه آدرس، بنویسید که محصول با پست پیشتاز برایتان ارسال شود یا سفارشی
دارای قابلیت عالی Reset and Refresh تسک منیجر جدید ویندوز تمام برنامه های ویندوز 7، به راحتی روی ویندوز بعدی اجرا خواهند شد. پشتیبانی از قابلیت چند لمسی برای اینترنت اکسپلورر 10 پشتیبانی از فضای مجازی SkyDrive قابلیت هماهنگ سازی تنظیمات، در دستگاه های ویندوز 8 سیستم ورود بر پایه عکس (photo-based system) این محصول نسخه نهایی ویندوز 8 می باشد.


قیمت: 65,000 ریال

جهت خرید ویندوز 8 اورجینال گزینه زیر را کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
fars4 جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.fars4.760.ir

۸۵۶۰۳۶۵۱۶۸بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars4.760.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد